Cliënten tevredenheidsformulier

Het formulier hieronder kunt u online invullen. Wanneer alle vragen zijn beantwoord kunt u het verzenden naar Phoros Advies door op de verstuur knop te klikken.

Let op: het formulier kan enkel verzonder worden wanneer alle vragen zijn ingevuld!

    Waardering administratie en informatieverstrekking

    1. Heeft u voldoende antwoord gekregen op uw vragen over:
    a. hulpverleningsmogelijkheden van onze praktijk?

    b. onze inschrijfprocedures

    2. Bent u tevreden met:
    a. onze informatie?

    b. onze inschrijfprocedure?

    c. onze waarnemingsregeling?

    d. de wijze waarop wij factureren?

    e. de bejegening aan de telefoon?

    Waardering inspraak

    3. Kreeg u de gelegenheid mee te beslissen over de hulp die u werd geboden?

    4. Heeft de hulpverlener met u het doel van hulpverlening vastgesteld?

    5. Heeft u ingestemd met het doel van hulpverlening?

    Waardering hulpverlening

    6. Kon u na de aanmelding naar uw indruk snel genoeg met de behandeling beginnen?

    7. Was de hulpverlener naar uw mening deskundig?

    8. Kon u de hulpverlener voldoende vertrouwen?

    9. Ging de hulpverlener respectvol met u om?

    10. Heeft u zich voldoende gesteund gevoeld?

    Waardering resultaat van hulpverlening

    11. Vond u de tijdsduur van hulpverlening voldoende?

    12. Bent u tevreden over het resultaat van de hulpverlening?

    13. Heeft u door de geboden hulp meer greep gekregen op uw problemen?

    14. Kunt u door de geboden hulp beter omgaan met de mensen en situaties waar u eerder problemen mee had?

    15. Als er een verwijzing naar een andere instantie aan de orde kwam, regelde uw hulpverlener dat dan goed?

    Waardering over de ziektekostenverzekering

    16. Bent u tevreden over de vergoeding die uw ziektekostenpolis voor deze behandeling biedt?

    17. Bent u tevreden over de manier waarop uw verzekeraar uw declaraties heeft afgehandeld?

    Waardering algemeen

    18. Welk rapportcijfer zou u geven aan de totale hulpverlening?

    19. Heeft u tips en adviezen voor verbetering van de hulpverlening / van deze vragenlijst?


    Wat is uw naam?

    Wat is uw e-mail adres?

    Bij welke zorgverzekering bent u verzekerd?

    Heeft u een aanvullende verzekering voor psychologische zorg?